Monday, April 2, 2012

Lawatan sambil. BELAJAR :D

Assalamualaikum semua .

Sambil tangan memegang coklat favourite pastu buat muka pelik ! Haha , apesal la coklat ni sedap sangat tah !
  Lawatan ?
Lawatan apakah sambil belajar ?
Last month punya projek . Baru nak up la ni . Jangan bising kat aku dah ok , aku bubuh la ni . Huhh !
*Continue balik .
 Budak kelas kitaorang dengan kelas my.KEMBAR pergi ke KL . Banyak tempat juga yang kami pergi . Antaranya ialah Bursa Malaysia , Bank Negara Malaysia , IBFIM , Takaful Malaysia , dan banyak lagi la . Ramai juga yang tertanya-tanya kenapa mesti semua tu ? Kenapa bukan KLCC ? Pavilion ? Alamanda ? 
Huhh , nak menimba ilmu and bukan nak datang shopping pun , dah nama atas LAWATAN SAMBIL BELAJAR .
LOL!

#1
#2
#3
#4
#5
#6
Tak pasti hidung cantik sangat T.T
Tak pasti ngan my.KEMBAR dua phone -.-
Ok , kusyuk! Macam paham -____-"
Lalalaa , tak pasti! Orang kalut membaca kami kalut dok depan cermin!
Sebelum sampai IBFIM
Ohh , sungguh tak pasti!
Kelas my.KEMBAR
.<3 IBFIM
Cuba cari mana aku :P
Toinnkkkk ! :D
Ngan Miss! Love this, Sasana Kijang :)
Napa Anas , Shahrul ngan Azrul takdak -.-
 Banyak tuuu gambar . Rasa itu je la yang mampu aku nak letak pun . Letak lebih-lebih , nanti orang stalk lebih-lebih juga .
Bye!



p/s : Bahasa badan sentiasa berkata benar . Lapis langit terbuka menunggu seru . Tembus akal terus ke atas . Gegar hati menunggu restu . Rentak teradun menunggu dipalu :) Bye Purple .

Till then .



No comments:

Post a Comment