Thursday, July 26, 2012

KEBOSANAN!

Assalamualaikum and helo-helo semua.
Sihat ke?
Bulan yang mulia ni amacam puasa?
*lari dari title sat*
Baru hari ketujuh puasa apa feeling ampa semua.
Wahhh, seminggu dah puasa. Masa cepat berlalu, nanti pejam celik pejam celik dah nak raya :D BEST TU!!
Urmm. You all dah nak buat/beli kuih? Dah order? Baju raya dah siap beli? Lampu liplap dah menyala ke kat luar? Kain langsir dah siap pasang ke? HAHA! Tu terlebih excited nak raya dah :D Alhamdulillah, tahun ni rasa ok sikit berbanding tahun lepas. Tahun lepas aku sempat lagi buat partime, cari duit raya la. LOL! Even tak banyak tapi kepuasan bila dapat gaji umpama duit raya. YESSS!! Hasil titik peluh sendiri. Wahhh :D
Tahun ni?
InsyaAllah nak teruskan macam yang dulu :D
Aku nak rehat-rehat, chatting dengan kawan-kawan, duduk office sampai lebam, duduk CC dari pagi sampai petang. HOHO ~ Urmm.. Teruskan ye Cik Marsh, maaf kalau menyusahkan anda :D
Nanti kita boleh kerja sama-sama la nohh.
InsyaAllah :)

motif? copyright google.

Pelik?
Tengok tajuk post kat atas pun boleh pahamkan apa yang nak story.
KEBOSANAN yang melanda apabila bos takdok!
Takdok kerja sangat tapi nasib Encik Shahir tolong cover kami semua.
Isnin lepas aku dengan partner aku ada buka kaunter kat Bank Islam, memang banyak sangat story yang kami dapat. Hee! Bila kita turun padang, baru kita tahu apa perasaan orang ramai mengenai kerja yang kita buat.
Contoh bila kita duduk di kaunter, ada saja gelagat. Gelagat yang best and gelagat yang tak best. Tapi itulah asam garam bila bekerja. Kalau takdok gelagat, takdok la cerita. Kan3 :D
Tak paham?
Pahamkan sendiri.
HAHA!

p/s : Aku rasa aku pelik hari ni -.-"

Till then.





2 comments:

  1. Uiks! Tak menyusahkan pon la hikhik biasa la nak cari rezeki kena la kerja kan...mana ada duit jatuh dari langit,kalau kita tak kerja hehehe:p ape2 pon thanks wey coz tolong cari kerja kat aku! :)

    ReplyDelete
  2. Hee, no hal la kawan. selagi ak boleh tolong, aku tolong. duit tak jatuh dari langit tapi jatuh dari makpak. Ngee! belajarlah untuk berdikari sebab kita bukan semakin muda tapi semakin tua. Btw, sorry tak dapat jadi your partner and selamat bekerja ;)

    ReplyDelete