Thursday, September 27, 2012

I'm a beginner photographer

Assalamualaikum and hello semua.

Sihat? EH! *bersawang ~ Buat masa sekarang busy tak sempat nak update apa pun dalam blog ni *kelas kau jah! Up gambar-gambar cemni je la. Boleh teratu? :O Gambar biasa, bukan sebagai profesional BUT prosak! *sila angkat kaki bagi yang menyampah!

Continue..

Gambar raya nak bubuh juga ka haa? Raya dah lepas --"*menggelabah kau! Hurmm.. Actually, aku ni budak baru pegang camera sebab minat gilerr dengan kamera ni. Bila nampak kamera ja aku mesti jadi tak keruan, mesti nak tengok, nak belek-belek that camera. Boleh kata semua kedai la aku masuk then ushar jaa kamera. Sampai tokey kedai pun dah kenal aku -.-" Malu bhai. Tapi aku tak heran sebab itu minat aku. Walaupun tak dapat tapi aku akan pastikan one day I 'll get it! Dah malas jadi angan-angan Mat Jenin bro. Dulu boleh la aku pinjam-pinjam kamera orang, tapi dah nama pun pinjam bhai mesti bagi balik. Tak pasal nanti kena cop rembat barang orang la pula. LOLs! 

Hari-hari tengok kamera di kedai, pehtu tengok harga. Mahal bhai. Mana aku nak cari duit beli ni? :O Takkan nak minta dengan abah, dah besar pun. Urmm :( Demi mencapai target yang bertahun-tahun dah aku pendam, finally aku berjaya juga beli. Alhamdulillah. Yeayy! 3 tahun tu beb gua nak dapat. Tu pun bersandarkan pada duit gaji yang aku kerja fulltime dulu, dihimpunkan bersama duit aku kerja partime baru-baru ni. Mak abah tambah sikit, hiuwww dapatlah baby tomei ni ! EH! LOLs ~

Nak typing panjang-panjang aku tak tau la pula nak story bab apa lagi. Hurmm.. Pasal gambar-gambar yang aku letak ni sebab aku nak minta tunjuk ajar la nohh buat sifu-sifu di luar sana. I'm newbie and I need your C&C please. Kalau boleh C&C tu letaklah your email. Tak payah nak jadi anonymous sangatlah. Continue balik.. Thanks to my bro, sebab sudi tolong ajar gua. Credits to you. 

Jom ushar gambar yang gua tangkap tak seberapa ni.


#1


#2

#3

#4
Talent : Izzaty Nasuha
Place : Penang
Lepas ni mungkin saya akan update beberapa gambar lagi.
Follow up please ;)
Jangan lupa C&C.
TQ.

Till then.




No comments:

Post a Comment